Gra indoor: Rozdanie Sherloka
Dane do team buildingu realizowanego na podstawie scenariusza gry: Rozdanie Sherloka:
Ilość uczestników: zaprojektowany na około 30 do 50 osób
Przewidywany czas:
– od 3,5 do 4 godzin
Teren: W budynku, wymagana sala minimum 50 metrów kwadratowych,
Co zapewnia gra scenariuszowa Rozdanie Sherloka?
Współpraca, wciągająca fabuła i podekscytowanie- to stałe elementy gry Rozdanie Sherloka. Gra jest zaprojektowana tak, aby zaangażować wszystkich uczestników bez wyjątku. Dreszczyk emocji i wyjątkowo wciągające zadania to znaki szczególne tej gry.
Uczestnicy w trakcie gry muszą się wykazać nie tylko spostrzegawczością, współpracą i doskonałą komunikacją. Bardzo ważna jest umiejętność szybkiego podejmowania decyzji w warunkach podwyższonych emocji.
Gra realizowana w całości w budynku.
Opis fabuły gry
Jako członkowie rady nadzorczej przyjechaliście jak co roku na wyjazdowy meeting. To właśnie na tym spotkaniu macie zamiar omawiać nowe pomysły na najbliższy rok. Okazuje się jednak, że szaleniec, którego Wasza firma zwolniła w ostatnim czasie chce się zemścić. Nie mieliście pojęcia, że była to osoba niezwykle inteligentna i wpływowa. Część załogi (wtedy gdy jeszcze pracował) ze względu na jego dziwne zachowanie nazywała go Sherlok.
Do swojej intrygi i okrutnego planu wciągnęła wielu ludzi-być może nawet kogoś z Was. W całym budynku ukryte są zapalniki połączone z jednym głównym. Jeśli nawet uda się Wam znaleźć któregoś z nich, lecz nie będzie to główny-nastąpi detonacja. Szaleniec niestety doskonale widzi co robicie, ponieważ budynek jest monitorowany.
Wasz były pracownik uwielbia rywalizację, dlatego chce z Wami zagrać o Wasze życie.
Zaplanował dla Was kilka zadań. Każde poprawnie wykonane zadanie sprawi, że od załogi hotelu otrzymacie kolejny element instrukcji, który pozwoli Wam odnaleźć główny zapalnik. To jednak niestety nie koniec złych informacji…
W trakcie Waszych działań musicie być bardzo czujni, ponieważ w załodze hotelu sterroryzowanej przez szaleńca znajduje się jeden człowiek-jego szpieg. Podczas lunchu, który musicie zjeść tuż przed rozbrojeniem bomby szaleniec będzie chciał otruć przynajmniej 5 osób. Nawet jeśli uda się Wam rozbroić bombę, Wasz przeciwnik chce mieć pewność, że ktoś umrze.
Gdy wino zostanie podane do obiadu przez obsługę, uczestnicy jednogłośnie muszą wskazać szpiega wśród kelnerów. Tylko sprawne oko i zauważenie wielu detali zachowania niezgodnego ze sztuką kelnerską sprawi, że załoga może zostać uratowana.
Po wskazaniu przez członków załogi podstawionego kelnera, grupa wypija toast, który był jednym z zadań postawionych przez szaleńca. Może odsunąć od siebie tylko te kielichy przyniesione przez wybranego jednogłośnie kelnera.
Jeśli nie uda im się i wskażą niewłaściwą osobę, po wypiciu wina z kielichów 5 osób posmakuje trucizny i umrze.
Po lunchu uczestnicy muszą rozbroić główny zapalnik. Tylko wtedy mogą bezpiecznie opuścić lokal.
Zadania w trakcie zdobywania instrukcji odnalezienia głównego zapalnika:
- Strefa Sherloka
- Strefa cienia
- Sznur szaleńca
- Piekielna strawa
- Zagadka kelnerów
- Rozbrojenie głowicy
Skontaktuj się z nami 517 112 689
lub w formularzu kontaktowym zapytaj o to szkolenie. My wyślemy Ci kartę zgłoszenia na szkolenie.