Dane do team buildingu realizowanego na podstawie scenariusza Sekret Klucznika:

Ilość uczestników:  zaprojektowany na około 150  osób

Przewidywany czas:

– od 2  do  3 godzin

Teren: Wymagany teren z budynkami lub zadaszonymi wiatami, zalesiony na dość dużym obszarze

 

Gra terenowa inicjująca  jednocześnie rywalizację  i współpracę. Scenariusz gry zaprojektowany  tak, aby na kanwie doskonałej zabawy, zacieśniać więzi i tworzyć wspólną przygodę.

Co zyskujecie poprzez udział w grze terenowej Sekret Klucznika?

  • Uczestnicy gry  uświadamiają sobie wagę współpracy
  • Trenują komunikację
  • Otwierają się na nowe możliwości
  • Trenują kreatywne rozwiązywanie problemów
  • Budują silniejsze więzi w zespole

 

Silne zaangażowanie  wszystkich uczestników w rozwikłanie zagadki klucznika to tylko  jedna strona tego niezwykłego scenariusza.

Gra  jest niezwykle aktywna, zawiera kilka wątków dzięki temu każdy uczestnik znajduje w niej  coś dla siebie, silnie  integruje wszystkich członków zespołu, pozwala im wejść  na chwilę w rolę detektywów szukających wskazówek niewinności klucznika oraz na końcu znaleźć skarb klucznika.  Gra realizowana częściowo w terenie oraz pod zadaszeniem.

 

gra klucznik

Krótki opis fabuły  gry

 

Znaleźliście się w zaklętym miejscu, w którym wszędzie czuć moc niesłusznie skazanego na śmierć Klucznika.

Klucznik był niegdyś  Panem słynącym ze swoich bogactw, prawowitości i aktywności. Był najszybszym  łucznikiem w okolicy i szlachcicem o niezwykłym poczuciu humoru. Na jego nieszczęście, król powierzył mu pieczę nad kluczami do podziemnych więzień, gdzie strzeżono największych rzezimieszków, a między innymi człowieka, który chciał dokonać zamachu na króla. Klucznik dobrze zabezpieczał podziemne więzienie i zawsze trzymał klucze przy sobie.

W kluczniku zakochała się Sydonia. Niestety klucznik nie odwzajemniał jej uczuć.

Sydonia postanowiła się zemścić i uknuła spisek. Pod osłoną nocy ukradła pęk z kluczami i uwolniła  człowieka skazanego za zamach na króla.  Za to klucznikowi groziła śmierć.

Nikt nie uwierzył klucznikowi w jego niewinność- został stracony.

Najbliższy przyjaciel klucznika zebrał mnóstwo dowodów na niewinność Klucznika. Znalazła je jednak Sydonia i ukryła.

Uczestnicy w miarę  upływu gry otrzymują kolejne wskazówki pozwalające odkrywać dowody niewinności klucznika. Każda wskazówka chroniona jest zadaniem.

 

Każdy odnaleziony dowód niewinności ma zaszyfrowaną informację. Skompletowanie wszystkich pozwala w końcowym etapie gry odnaleźć skarb.

 

Po skompletowaniu wszystkich dowodów niewinności  rozpoczyna się  rywalizacja o skarb klucznika.

Znalezione dowody niewinności kryją w sobie rozwiązanie zagadki, gdzie ukryty jest skarb. Od tego momentu liczy się kreatywność, współpraca grupowa i czas J

 

Wybrane zadania w trakcie realizacji gry:

  • Wieża Babel
  • Szczudła
  • Hasło niewidzialnej ręki
  • Sznur pomarańczy
  • Monety Sydonii
  • Łucznicy
  • Pajęcza sieć