Dane do team buildingu realizowanego na podstawie scenariusza Sekret Klucznika:
Ilość uczestników: zaprojektowany na około 150 osób
Przewidywany czas:
– od 2 do 3 godzin
Teren: Wymagany teren z budynkami lub zadaszonymi wiatami, zalesiony na dość dużym obszarze
Gra terenowa inicjująca jednocześnie rywalizację i współpracę. Scenariusz gry zaprojektowany tak, aby na kanwie doskonałej zabawy, zacieśniać więzi i tworzyć wspólną przygodę.
Co zyskujecie poprzez udział w grze terenowej Sekret Klucznika?
- Uczestnicy gry uświadamiają sobie wagę współpracy
- Trenują komunikację
- Otwierają się na nowe możliwości
- Trenują kreatywne rozwiązywanie problemów
- Budują silniejsze więzi w zespole
Silne zaangażowanie wszystkich uczestników w rozwikłanie zagadki klucznika to tylko jedna strona tego niezwykłego scenariusza.
Gra jest niezwykle aktywna, zawiera kilka wątków dzięki temu każdy uczestnik znajduje w niej coś dla siebie, silnie integruje wszystkich członków zespołu, pozwala im wejść na chwilę w rolę detektywów szukających wskazówek niewinności klucznika oraz na końcu znaleźć skarb klucznika. Gra realizowana częściowo w terenie oraz pod zadaszeniem.
Krótki opis fabuły gry
Znaleźliście się w zaklętym miejscu, w którym wszędzie czuć moc niesłusznie skazanego na śmierć Klucznika.
Klucznik był niegdyś Panem słynącym ze swoich bogactw, prawowitości i aktywności. Był najszybszym łucznikiem w okolicy i szlachcicem o niezwykłym poczuciu humoru. Na jego nieszczęście, król powierzył mu pieczę nad kluczami do podziemnych więzień, gdzie strzeżono największych rzezimieszków, a między innymi człowieka, który chciał dokonać zamachu na króla. Klucznik dobrze zabezpieczał podziemne więzienie i zawsze trzymał klucze przy sobie.
W kluczniku zakochała się Sydonia. Niestety klucznik nie odwzajemniał jej uczuć.
Sydonia postanowiła się zemścić i uknuła spisek. Pod osłoną nocy ukradła pęk z kluczami i uwolniła człowieka skazanego za zamach na króla. Za to klucznikowi groziła śmierć.
Nikt nie uwierzył klucznikowi w jego niewinność- został stracony.
Najbliższy przyjaciel klucznika zebrał mnóstwo dowodów na niewinność Klucznika. Znalazła je jednak Sydonia i ukryła.
Uczestnicy w miarę upływu gry otrzymują kolejne wskazówki pozwalające odkrywać dowody niewinności klucznika. Każda wskazówka chroniona jest zadaniem.
Każdy odnaleziony dowód niewinności ma zaszyfrowaną informację. Skompletowanie wszystkich pozwala w końcowym etapie gry odnaleźć skarb.
Po skompletowaniu wszystkich dowodów niewinności rozpoczyna się rywalizacja o skarb klucznika.
Znalezione dowody niewinności kryją w sobie rozwiązanie zagadki, gdzie ukryty jest skarb. Od tego momentu liczy się kreatywność, współpraca grupowa i czas J
Wybrane zadania w trakcie realizacji gry:
- Wieża Babel
- Szczudła
- Hasło niewidzialnej ręki
- Sznur pomarańczy
- Monety Sydonii
- Łucznicy
- Pajęcza sieć